torsdag 2. mai 2013

L'île de Ré et La Rochelle

Hei! Her kommer et gigantisk bildeinnlegg fra turen til île de Ré og La Rochelle som vi var på i helga. Tenkte jeg skulle ta det i flere omganger, men for å være mest mulig effektiv slenger jeg med alle i et innlegg i stedenfor. Var en utrolig fin tur, og fikk opplevd fransk idyll på sitt beste. Sykle mellom vinlunder, dra på piquenuiques, markeder, og alt det gode som hører med Frankrike. Det var fire vennepar (inkludert vertsforeldrene mine og Ebba sine), pluss meg og Ebba som dro. 



































Ja, franskmenn tar med vinflaska da de drar ut i naturen for å spise! De har faktisk med seg mer vin enn vann, det sier sitt..

Den betongklompen dere ser litt til høyre på midten av bildet, er det fort Boyard der fangene på fortet blir spilt inn!












Til mamma og pappa, har ikke vi vært her på ferie før??? Fikk helt sykt déjà vu da vi kom dit


















Alt det jeg så denne helgen ligger langt opp på listen av de fineste tingene jeg har sett i hele mitt liv, det var så utrooolig fint, dere aner ikke! Bildene får ikke fram i nærheten en gang, hvor fint det faktisk var!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!