onsdag 12. september 2012

Tout

Nå er jeg som sikkert alle mine 8 venner som leser denne bloggen vet, i Frankrike. Jeg dro onsdag den 5. til Paris, og var der til den 8. Jeg ble kjent med og utrolig glad i mange personer der, og jeg savner alle! Det var en skikkelig bra Soft landing camp! Den 8. dro jeg til min fantastiske vertsfamilie, som tok veldig godt i mot meg. Den dagen jeg kom var vi en stund i Nantes, før vi dro hjem. Jeg har fått eget rom, bad og do, så jeg er veeksig fornøyd! Hadde så absolutt ikke forventet det. Mine vertsforeldre har ett vennepar som de er veldig knyttet til, som har en svensk utvekslingsstudent, Ebba. Vi var sammen i Paris, går på samme skole nå, tar buss sammen til skolen, og er generelt veldig mye sammen, haha.. Før jeg dro sa jeg hele tiden at jeg bare skulle være med franske folk, men det er fader meg ikke lett, når jeg går i klasse med folk som er to år yngre enn meg! Både jeg og Ebba gjør det, men vi går ikke i samme klasse.

Nå sporet jeg helt av! På søndag dro vi til La Boule eller noe, en kjempefin strand og by! Der smakte jeg østers for første og siste gang. Du spiser de levende!! Tanken på de gjør meg fortsatt kvalm... På mandag startet skolen, noe som er ganske vanskelig. Vi lærer veldig lette ting i timene, men det som er problemet er at jeg ikke skjønner fransken så godt. Er veldig glad jeg har Ebba!

Dette bli tidenes mest rotete og dårligste innlegg (om man ser bort i fra det forige jeg postet), mais ce n'est pas grave!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!