lørdag 29. september 2012

Des photos


Bilder fra den første helgen:

Det var dette som ventet meg den dagen jeg kom, utrolig søtt!

Slike marked som dette er det overalt i Frankrike, utrlig mange fine råvarer, stort, og masse folk

Har smak østers, og har ingen planer om å smake igjen

Moules frites <3<3<3

La Boule, en fin strand nærme der jeg bor! (var der jeg badet da jeg la ut bilde i forige innlegg)

En mann med folkedrakten til Bretagne

Kirken i Prinquiau, den søte byen jeg bor i

Idyllisk! Utrolig fint og jogge her! (har bare gjort det en gang enda, det var idag)


Deler av slottet/borgen (un château) i Prinquiau

Folkemusikk fra Bretagneregionen

Bilder fra Bretagne:



Alle svarte prikkene der er sufrere, var sånn surfekonkurranse, utrolig kult å se på! 



Ebba <3<3<3<3 hadde ikke overlevd uten henne her, og vi har virkelig blitt gode venner!



Inngangen til det fortet med en landsby inni

<3 Frankrike <3

En bretonsk kake, finnes i mange forskjellige smaker! Jeg spiste "beurre sallé", utrolig god, men veldig søt. Kunne ønske det fantes salt smør i Norge og, er så mye bedre enn vanlig smør!!

Denne er laget av sjokolade, alt sammen!

Bilde av meg i nuet:

God natt

2 kommentarer:

  1. Saa fint! Elsker bybildene, de trange smugene og restaurantene. Du faar bare nyte!
    Stor klem fra kusina:)

    SvarSlett

Takk!