mandag 22. april 2013

Ferie i to nye uka da veit du:P

Hey! Her kommer bildene fra den fantastiske onsdagen jeg snakket om, i tillegg til bilder fra helgen da vbror Fabien med kjæresten Nadege og foreldrene hennes kom, var kjempehyggelig!

Bare for å montrere været, dette er tatt fra soveromsvinduet mitt, SE hvor fint!!

Meg og husets kjøter

Ebba og Lauranne, vi satte oss ned foran slottet i den lille byen vår med noe godt  å spise å drikke, var superhyggelig!

(en plass mellom 24 og 28 grader i lufta)







Så over til denne helgen. Det var langt i fra like varmt (bare 15-18 grader), men hadde det superhyggelig likevel. Her er fra lørdag, vi tok oss en promenad ved havet

Ja, sjøen er virkelig så turkis!!







På søndag dro vi til Nantes, smakte på min første couscous. Var kjempegodt!







Så klipt æ mæ kort:P

Idag tok jeg turen til Ebba, var mysigt! Satt ute å spiste banan og nutella, haha

Og så bare for å koble sammen overskriften med inlegget, jeg har nå to nye uker med ferie! Begynner ikke på skolen før 6 mai, og da har jeg bare skole mandag og tirsdag, før vi får langheg fra onsdag til søndag igjen. Deilig! Samtidig liker jeg ikke såå godt å ha ferie her, er ikke så mye å gjøre, blir mest bare gå rundt og ikke gjøre noe som helst. Så foretrekker faktisk å være på skolen! Men klager ikke altså, overlever fint med ferie og ;)

Stor klem til alle dere i Norge, snakkes om ikke så alt for lenge!! (wææ hjelp hvor fort tiden går)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!