onsdag 13. februar 2013

:):):)

Livet er herlig, og Frankrike er bra, så lenge man ser på de rette tingene, og har rett instilling. Det gjenstår mindre enn 4,5 måneder, og i løpet av de månedene, skal jeg virkelig gjøre det beste ut av livet jeg har her nede. Om en og en halv uke får jeg besøk, og jeg gleder meg helt sykt til å møte de, samtidig som jeg "gruer" meg litt. Jeg har liksom et liv her, som jeg lever med de personene jeg har her, samtidig som jeg har livet i Norge, med de personene som er der. Det å blande de to livene sammen, kommer til å bli veldig rart!

Som sagt, alt går som det skal her, og nå i februar kan jeg med hånden på hjertet si at jeg har gledet meg til å dra på skolen hver dag, så det er jo bra! Har ikke så mye mer på hjertet, annet enn at ting er så utrolig bra her for tiden. Men ikke bekymre dere, de tingene som irriterer meg med franskmenn og Frankrike irriterer meg enda, men de skal jeg ikke tenke på nå! 

Siden sist har det ikke skjedd kjempemasse, hadde en hyggelig tacokveld med vertsfar, jeg har fått pakke fra fineste Emily (!!!! GLEDE), og jeg har vært i Nantes og sovet hos et vennepar av vertsfamilien til Ebba. Var hyggelig! Vi var på restaurant og theater, maten var middels og theateret var dårlig... Ekteparet vi bodde hos hadde en syk leilighet, med utsikt over hele Nantes. De er typ 70 år, utrolig snille og hyggelige, og bryr seg virkelig om gjestene sine. Vi spiste helt syke måltid, og hun lagde alt sammen helt fra bunnen av. Smakte også kanin (!!!!) for første gang, det var rart, man kunne se ryggmargen.. Men smaken var veldig godt, minner meg litt om kylling, bare litt mer "soft". Haha, får ikke til å forklare det helt, men er man i Frankrike er man nødt til å smake kanin!







Emily, JA, jeg koser meg masse med alt sammen <3<3


Hahaha, vertsforeldrene til Ebba, pluss oss to. Happy family:)<3




Hihi, sengen til meg og Ebba! De hadde et verdenskart med tegnestifter på alle plassene de har vært, jeg SKAL ha samme greia når jeg får meg hus


Og, for å avslutte inlegget, her i Frankrike er det norske flagget veldig moderne, og du kan ikke gå en dag i Nantes uten å se det noen plasser. Enten på luer, jakker, puter (som denne), kremer (er sykt mange som heter "formule norvégien"). Blir like glad hver gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!