onsdag 20. februar 2013

Hola

Hei!

Beklager for mitt fravær de siste ukene, det har enkelt og greit vært fordi jeg har nytt livet her fult ut, og hatt omtrent mine to beste uker her. Jeg vet ikke hvorfor, men alt er bare så sykt bra nå! Og forresten, jeg leste over bloggen min for litt siden, og så at den var langt over gjennomsnittet negativ. Det er virkelig ikke tilfelle at jeg har det så dårlig her, og det har jeg aldri hatt heller! Er vel heller det at når det har vært noe jeg har hatt lyst/behov for å skrive om, så har det vært negativt, noe som resulterer i en negativ blogg. Men har det som sagt veldig bra, og det har alltid vært tilfelle og!

Nå på fredag får jeg besøk, iih, gleder meg så SYKT mye. I tillegg er det ferie i to uker, noe som er både bra og dårlig. Godt å kunne sove lenge, dumt og ikke få sett alle sammen hver dag. Men har masse program i ferien og, så den blir vel ikke så ille den heller!

Siden sist har jeg gjort utrolig masse, og hvis jeg får lyst en eller annen gang i dagene framover så skal jeg skrive om det. Savner dere masse alle sammen, og ikke bekymre dere, jeg har det kjempebra!!

Bisous





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!