fredag 26. oktober 2012

Les vacances de toussains

Heihei!

Været er grått og temperaturen er rundt 16 grader her i Prinquiau, og det begynner virkelig å gå mot vinter. På fredag er det ferie i to uker, og Ebba har kommet for å bli boende hele ferien. Noen planer er lagt, idag skal vi på restaurant med en hel haug av folk, for å overraske noen, hvis jeg her forstått rett. Den 30. skal vi se på tenniskamp i Nantes med de 150 beste damespillerne i verden, gleder meg! Vi skal også in til Nantes for å besøke Emily som er en norsk jente som også er på utveksling, i tillegg til at vi skal møte noen franske venner. Er virkelig ikke store planer, men skal bli godt å ta ta det helt rolig i ferien og!

Jeg føler jeg bare blir bedre og bedre venn med de jeg har blitt kjent med den siste tiden, noe som er veldig bra. For hver dag som går gleder jeg meg mer og mer til å dra på skolen, så det må jo være et bra tegn! Språket går også veldig mye bedre, og det er flere i den siste tiden som sier jeg har forbedret meg masse. Jeg kan fortsatt ikke si akkurat hva jeg vil, men klarer ihvertfall å snakke nesten like mye som jeg forstår!

De siste dagene har det ikke skjedd mye, jeg har vært ute å jogget, jobbet med skole og spist mat for det meste.. På onsdag dro jeg og Ebba inn til Nantes og møtte Emily (hun norske), og hun er kjempehyggelig! Gleder meg til å bli bedre kjent med henne :-) Glemte forresten å si at jeg har begynt på treningssenter, noe som er kjempebra, får endelig begynt å trene litt!

Har ikke så mye mer å skrive, så her er litt bilder fra den siste tiden:

De fleste bildene er fra onsdag, da vi møtte Emily i Nantes! Ellers ser dere en pakke jeg fikk fra mamma og pappa for noen dager siden, og det fine været vi har for tiden her i Prinquiau.. Til slutt, Ebba sammen med dagens crêpes med nutella og banan <3<3

Klem fra meg, savner dere!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!