fredag 16. november 2012

Bedre tider

Heihei!

Jeg har den oppfatning at dere der hjemme tror at jeg ikke har det så bra, men det vil jeg bare avkrefte her og nå. I ferien var jeg litt sånn "åååh hvorfor være her når det er bedre i Norge", men tror det enkelt og greit bare var fordi vi var så mye i ro, og gjorde ikke ting hele tiden.

Nå har det plutselig gått en uke, og den har gått så fort at mitt hode tenker forstatt det er tirsdag. Det er den raskeste uken jeg har hadd på lang tid, og det føles godt, samtidig som at hvis tiden skal gå så fort, er det trist at jeg skal hjem så snart. Denne uken har jeg merket forbedringer i språket, og jeg kjenner jeg kan si at jeg har "blitt en del av en vennegjeng" (okei det er helt sykt gjengete i Frankrike), noe som selvfølgelig er bra. Idag da det ble helg, var det første jeg tenkte at jeg gleder meg til mandag da vi skal tilbake på skolen. Føles så utrolig godt å ha de tankene i hodet istedenfor å gå rundt å være nervøs, usikker og grue seg til skolen hele tiden!

Jeg har også funnet ut at nå er det bare fire skoleuker igjen før en juleferien, og det kommer til å gå så utrolig fort. Etter det er jeg halvveis! Jeg har planer nesten hver helg før jul og, denne helgen skal jeg og Ebba på bursdag til en asutralier, og på søndag skal jeg hjem til Clémence igjen. Neste helg skal vi ut å spise sushi, jeg, Ebba og vertsforeldrene våre. Gelder meg! Helgen etter skal vi til Paris med vertsfamilien til Ebba (GLEDER MEG!!!).  Deretter er det en helg jeg ikke vet helt hva jeg skal, før jeg helgen etter skal til Nantes og overnatte hos Emily. Det skal bli så koselig, vi skal se på julemarkedene, og virkelig prøve å gjøre det beste utav julen her i Frankrike, jeg gleder meg så utrolig masse til det og! Haha, ble veldig mye "jeg gleder meg" nå, men det er viktig å poengtere at dette er et positivt innlegg.

Hahaah og midt opp i alt dette positive, ble jeg nettopp avbrytt av vertsfar som fortalte meg at mobilregningen min som egentlig skal koste 19,5 euro per måned, kom på 42 euro.. Wops!

Siden sist har jeg:

Oppdaget tidenes kakao 30 sekunder unna skolen, for 1,60 euro!! Farlig god, og ikke bra at jeg har så mange timer fri hver dag..


Haha, dere må begynne å bli lei av himmelbilder nå, men der er helt sykt, himmelen er alltid utrolig fin!


Gjort norsk matte <3<3<3 Aner ikke hva som skjer med meg, men jeg liker faktisk sitte på rommet å gjøre norsk matte, og gjør det hver gang jeg har ledig tid til å gjøre det


Chilla i fritimene på skolen lizzzzzmmmmm, dette er jentene i klassen min som jeg er best venn med på skolen


Innsett at jeg spiser nesten mer norsk godteri her enn i Norge


Fra høyre, Clémence, Angéla, Victoria, Julie og meg :)))




Det var alt jeg har å si for denne gangen, som dere sikkert har fått med dere nå går alt fint, men jeg savner alle i Norge masse! Klem fra meg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!