søndag 25. november 2012

Ka e det å si

Heihei!

Nå er det en hel uke siden jeg blogget sist, noe som vanligvis vil resultere i et langt innlegg om hva jeg har gjort og hvordan jeg har det. MEN, tingen er den at jeg har faktisk ikke gjort noe som helst utenom det vanlige siden sist, vært på skolen til 1800 hver dag, trent, gjort lekser, og det er vel alt. Det mest actionfylte denne uken er at vi fikk besøk igår, gjestene var invitert til nok en aperitif dinertoire. De som kom var (hvor kan jeg begynne) moren til vertsfaren min, broren til vertsfaren min med kona, søsteren til versfaren min med mannen, nevøen og kona til vertsfaren (og vertsmoren) min som er sønnen til til den andre søsteren til vertsfaren min og mannen hennes som ikke var der i går, og datteren til nevøen og kona til vertsforeldrene mine på 2 måneder. JA JEG VET JEG ER LIKE FORVIRRET SOM DERE. Haha, er så mye navn, og kona til broren til dattera til nevøen til niesa at jeg mister helt kontrollen, men det kommer seg!

Ellers går alt bra med meg, som jeg har skrevet går alt bare bedre og bedre, samtidig som jeg tenker mye på alle i Norge. Jeg har aldri grått eller hatt den der "ordentlige hjemlengselen", men det er noen ganger det kommer sånne plutselige kick der jeg tenker, åh, nå kunne jeg vært i Norge. Men mesteparten av tiden har jeg det utrolig bra, og nyter virkelig alt jeg har her nede. Er utrolig takknemmelig over familien jeg har her!

Alt det her skrev jeg i går, nå har jeg flere ting å tilføye på hva jeg har gjort i helgen:

I går ettermiddag dro vi til Atlanits, som er et kjøpesenter litt utenfor Nantes sentrum. Det er helt nypåbygd, og jeg har aldri sett et så stort kjøpesenter før! Det er GIGA, og man må ha sånn typ 30 minutter bare for å gå fra den ene enden til den andre, uten å gå inn i noen butikker. I tillegg er det hypermoderne, og skikkelig fint! De har også alle butikkene du kan tenke deg, Zara, Pull&Bear, Hollister, H&M, Berhska, Pimkie, Mango IKEA (<3<3<3) og maaaaaaange andre butikker som er franske, og som de har masse fint på! Etter vi hadde vært en tur på Atlantis dro vi sammen med vertsfamilien til Ebba og spiste sushi, ahh det var så godt å spise det igjen! Hele ettermiddagen/kvelden var kjempekoselig!

Idag har vi vært en tur til Carnac og Quiberon i Bretagne, og vært litt rundt og balladert (haha kan man si det?) i de to byene. Det er så utrolig fint i Bretagne!

Bilder fra idag:

Dette er sånn samme greia som Stonehedge, det er en rett linje på 4km med steiner som det der, helt sykt! 

Her ser dere litt av alt sammen












Bilder fra en antikkbutikk idag, var så sinnsykt mye kult å se på, er så interessant!!








Bilder fra igår:

Sånn typ 5% av kjøpesenteret

Det var alt for denne gang, vi snakkes (blogges) <3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!