fredag 4. januar 2013

Bilan

Tenkte bare å legge ut litt bilder fra hva jeg har gjort den siste tiden, blir ikke i noe spesiell rekkefølge eller noe sånt, er bare bilder jeg har tatt med mobilen!

Okei. Siden siste har jeg:
- Hatt soirée taco
- Spilt piano med Ebba
- Vært på en utrolig fin plass ( samme plass som jeg allerede har lagt ut bilder av )
- Spist god crêpe
- Baket kanelboller
- Feiret nyttårsaften der man skulle kle seg ut med noe som begynte på forbokstaven din, Ebba var "étranger" (utlending), og jeg var "mafia" (jeg er fult klar over at jeg hadde tidenes dårligste kostyme, gjorde det på under fem minutter). Hele nyttårsaften var interessant, haha! Var mange fine kostymer, og morsomt å se hvordan franskmenn feirer nyttårsaften!
- Spist kanelboller
- Gledet meg over hvor fine vertssøsken jeg har
- Laget risengryngsgrøt
- Spist kvikklunsj
- Introdusert snapchat for vertsforeldre mine
- Spist enda flere kanelboller
- Deppet over hvor mye jeg savner Spania med Karro (og hvor utrolig mye bedre jeg så ut da med tanke på tynnhet)
- Byttet frokost til en litt sunnere versjon
- Spist enda mer norsk sjokolade (takk Emily <3 data-blogger-escaped-br="br"> - Vært glad (Liv!!!!!!!!!!)
- Hadd soirée crêpes

Som dere ser har den siste tiden for det meste dreid seg om mat.. Ellers prøver jeg å nyte de siste dagene av ferien fult ut, er bare tre dager igjen! Idag skal vi til rådhuset for å snakke med ordføreren i bygda (haha), før jeg skal overnatte til Ebba, og i morgen skal vi til Nantes. Blir bra!

Savner dere, og godt nyttår forresten! Måtte 2013 bli like bra (om ikke enda bedre) enn 2012 :-)





















































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!