torsdag 24. januar 2013

Ça me manques

Nå har jeg vært borte i snart fem måneder, og jeg føler jeg har vært borte lenge nok for å kunne si hva jeg savner mest med Norge. Er vel ikke ting som er typisk norsk, men ting jeg spiser mye av i Norge, og ikke her. (Kommer til å legge mest vekt på mat, i og med at jeg har så sykt lyst på alt sammen nå)

- Norsk taco
- Brunost
- Toro brownies
- Kjøttkaker i brun saus
- BRØDSKIVER
- Godt pålegg og godt brød
- Freia melkesjokolade, fruktnøtt og walters mandler
- Smågodt
- Cottage cheese
- Kesam
- Kyllingkjøttdeig
- Kyllingwok
- Pesto
- Mozarella og tomat
- Vaffel
- Friheten til å kunne ta seg mat når man vil
- Det å ha masse pålegg å velge mellom
- Det å spise mange små måltider i løpet av dagen, sitedetfor to store


Jeg er sulten, gi meg mat, helst NORSK mat. Takk for oppmerksomheten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!