søndag 30. desember 2012

Des photos

Har fått bildene fra vertsfar, så her er noen flere bilder fra denne ferien:


Den 23. desember, på julelunsjen hos moren til Catherine

Meg og Caroline

Weyhoo, fikk sjokolade i gave!

Meg og Nadege, kjæresten til Fabien. Hun jobber som gymlærer og har vært aktiv turner i hele sitt liv, så hjelp, treningsøktene med henne tar på!! Her er når vi er svette og deilige etter økten, og vi tøyer ut. Hun snakket hele tiden om at hun var så stiv nå for tiden og at hun ikke hadde tøyet på lenge, SE hvor myk hun er sier nå jeg!

Skype med heimen i Norge den 24.

Åpning av gave fra mamma og pappa

Wihoo, et pledd

Boken jeg fikk av Fabien og Nadege

Hele familyen samlet

Den 25., hos moren til Yves på aperitif


Og her er noen bilder fra idag, var utrolig fint, vi var ved kysten i Bretagne. Været var helt utrolig, og alt var bare kjempefint!








Og helt randomt, hele gjengen som var å fisket østers i går, bortsett fra vertsfar som tar bildet

Det var alt, klem fra meg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!