mandag 17. desember 2012

Helga

Hei!

Denne helga har jeg faktisk hadd program hele tiden, så er godt å slappe av nå. På lørdag dro jeg og Ebba inn til Nantes om morgenen, kjøpte litt greier, møtte Emily, spiste sushi til lunsj, møtte Finn, dro på café, spiste middag, så på julemarkedene, Ebba dro hjem, jeg dro hjem til Emily og sov der. Var utrolig hyggelig! Ikke minst var det deilig å ha en norsk sleep over, det gjorde godt i mitt Ola Normann-hjerte.

Idag etter jeg dro hjem fra Emily dro vi på restaurant med vertsfamilien og familien til søsteren til vmoren min, det var ..spesielt.. Alt var veldig gammeldags, og det var ikke hygiensik at all. Maten var ikke så god den heller, men det er morsomt å ha gjort det! Det var en så gammel restaurant at de ikke hadde ekte gulv engang, og de som jobbet der var 70 år og eldre. Ekte fransk husmannskost!


Sushiii, var SÅ godt å spise det igjen

Fine jenter <3

Gaven jeg fikk fra Emily! TUSEN TAKK

Pluss denne da, den spiste jeg opp allerede på toget hjemover, haha

Okei tidenes dårligste bilde, men bare for å vise hvordan vi sov. Var SÅ koselig, madrasser på golvet, akkurat sånn som i Norge! Haha, man setter pris på så små ting som minner om hjemlandet sitt når man er her..

Gaven jeg fikk <3<3

Som dere sikkert forstår skulle dette blitt postet i går, men samma det! Jeg vil også si tusen takk til alle som leser bloggen min, blir kjempeglad for det!

Stoor klem fra meg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk!